måndag 14 september 2009

Sliten

Gissa om jag var sliten igår. Gjorde inte många knop om man säger så. Men festen var rolig, tiden gick fort, men jag hann prata med massa folk och även svänga mina lurviga innan det var dags att bege sig hemåt. God mat och bra band också!
Hade inte kameran med mig, men kan ju bjuda på ett par bilder från förfesten!


Samling vid bardisken


Vi hann avnjuta varsin La Mumba och även en Mintuu med o'boy, mjölkdrinkarna var populära!


Matchande paret.


Anette och Pia

4 kommentarer:

Moosan sa...

Så fina ni är!!
Himla gulligt kort på dig o Per ♥

lillsyrren Liz sa...

Jisses syrran vilken snygging du är!!!!! Så jäkla grann asså! :-)
Håller med om att det va ett fint kort på er...matchade och allt, rosa och fiiiina!
Gillade alla dockor och gosedjur Mirinda? lagt upp på "barbordet" :D

Anna sa...

Äh, ni är ju för söta ni båda! :)

Jo, det var Mirinda som såg en själsfrände i Ola direkt och tömde hela leksakslådan och gav honom en efter en, så söt!

Emmelie sa...

Här vad det fest ja!! :-)

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: