torsdag 15 april 2010

Hemma igen

Åh, en vecka går så fort, så fort. Ändå var det precis lagom, alldeles lagom för att ta tillvara på varje timme, innan det enkla semesterlivet börjar kännas slentrian och rastlösheten tar över njutningen.
Egypten var verkligen njutbart (ja, förutom de där fördömda myggorna då), mycket sol och bad har det blivit, precis som vi hade önskat. Trots att temperaturen alltid kom upp i över 30 grader (36 grader var det en dag), så blev det aldrig för varmt, eftersom det fläktade så underbart från havet. Jag som inte är en soldyrkare på det viset fick givetvis söka mig till skuggan under parasollet, på den sköna solbädden, men det är min uppfattning om att njuta, varför ligga och plågas i stekhet sol när det är så himla skönt i skuggan?
Jag kommer givetvis att bombardera bloggen med bilder och berättelse från vår resa, ni kommer inte undan, för här ska dokumenteras! Så länge får ni ett litet smakprov.



2 kommentarer:

Malo sa...

Välkomna hem!
Fina strandbilder, självklart vill jag se bilder och höra mer om resan =)
Kram kram

Anna sa...

Tack! Fler bilder kommer, jag lovar :) Kram

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: