lördag 27 september 2008

O'Hoj - släng dig i väggen!



Jag har fått en ny last, Odense dessertsåser, världens godaste! Jag är en big fan av nougatsåsen Noisette, som finns att köpa som tillbehör till mjukglassen i t ex glasskiosken på torget. Jag har sökt efter den i alla år i dagligvaruhandeln, men det enda stället jag har hittat den är på Dagab (Axfood?)och där är man ju inte och handla för ofta precis (fast vi bor ju nära och bra nu). Nu finns det ju andra nougatsåser i handeln, men ingen har levt upp till mina förväntningar, förrän nu. Ni bara måste pröva den! Eller inte om ni inte vill ha likadana cravings efter den som jag hihi. Den finns i en chokladsåsvariant också och efter att ha testat den, kommer jag aldrig att köpa O'hoy igen, har i och för sig alltid tyckt att den har varit lite för stark i smaken, men Odense chokladsås, den är farligt god som Per uttryckte det.

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: