lördag 5 juni 2010

Helg igen

Jag tycker veckorna går så fort, jag hinner inte riktigt med, känns det som. Tänk att det är skolavslutning på fredag!

Det är nog den allra bästa tiden nu, tycker jag, när allt formligen exploderar av grönska och man har så mycket att se fram emot, den där känslan av förväntan och längtan, den är speciell! Just nu väntar det avslutningar i alla dess former och sedan är det dags för Sweden Rock på lördag, jag har köpt en endagsbiljett och ser fram emot att få se mina forna idoler Guns n' Roses på lördag, även om det endast är 1/5 av den ursprungliga gruppen kvar!
Annars är det sommaren och allt som hör till som just nu hägrar med semestrar, sommarfester, lata dagar på stranden etc.

I dag har vi varit i Pukavik och grattat Emil, som hade kalas förra helgen, men då kunde inte vi, eftersom det även var kalas för Kaili (1 år) och Oscar (35 år).
Då såg det ut så här: (upptäckte att jag visst bara hade bilder av det ena födelsedagsbarnet, men så är det nog om man måste dela fest med en nybliven 1-åring haha)


Paketöppning


Hon blev så glad, lilla Sessan


Specialbeställd tårta (hmm även den verkar vara lite favoriserande av enbart det ena födelsedagsbarnet)


Närbild på de söta marsipandojjorna


Här intas tårta under djup koncentration

Och idag var det litet kalas för Emil som fyllt 17 år nu. De har husvagn uppställd i Pukavik, så vi fick bege oss dit. Den ligger fint vid vattnet, den campingen, det måste man ju tillstyrka. Vi kollade in små ankungar, de var så söta!






Mirinda fick verkligen spana in ankungarna "från ovan", det är rätt bra höjd från Emils axlar!

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: