söndag 7 november 2010

Höstlovsveckan

Jaha, det var denna helgen det... och veckan för den delen! Höstlovsvecka och allt. Jag var ledig måndag, fredag och så var jag på en heldags föreläsning i tisdags, så jag har bara jobbat två dagar denna veckan.

I går var vi hos syster i Mörrum som hade besök av vår kusin Helen med familj, så då var vi där, blev bjudna på middag och annat gott. Mycket trevligt var det! Och vi tog taxi hem, så båda kunde dricka lite gott med, det var inte dumt alls faktiskt. Taxin kostade bara 180 kr, det var ju inte så farligt. Nästa gång blir det nog buss dit, så slipper man greja med att bilen dagen efter, smidigt!


Kim vid spisen, det slutar alltid med något superkulinariskt :)

Och i dag har jag spenderat några timmar i Gungvala, där vi firade att Agnes fyllt 5 år!


Kalas för Agnes

Nu blir det snart lite Zumba här hemma, sjätte gången denna veckan, börja känna mig lite duktig faktiskt!

1 kommentar:

Lisa sa...

Är det värt ett försök den där zumban? :P

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: