söndag 31 oktober 2010

Magiskt!

Dan Reed levde upp till mina förväntningar and then some om man säger så. Vi hade en helt fantastisk kväll på Compan!

Förfesten hemma hos Kim och Liz med Marc och Roger fick oss i lagom stämning, bussen in och så var vi på plats! I kön till garderoben fick jag "personaldörren" uppslagen på mig varvid en liten kille kommer ut leende; excuse me... Jajamen, Dan Reed i egen hög person!

Han gick ned för att lyssna lite på Nilla, som var förband och när jag kommer ned står han och samtalar med min syster! Vi fick en liten pratstund innan han gick upp igen för att göra sig redo och sedan körde han sin fantastiska akustiska show med sin lena röst, sitt vackra leende och sin otroliga utstrålning. Front row, javisst, kunde inte komma närmare och jag njöt av varje minut!

Efter spelningen kom han ut på puben som vilken annan gäst som helst, signerade skivor, pratade med alla som kom fram till honom och ja, en kram fick jag till och med!


Glada systrar (Dan ser ju inte heller ledsen ut)


Front row!


Det blev en rolig utekväll!

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: