torsdag 16 december 2010

Nedräkning

Nu är det nedräkning till jullov och ledighet, men det är tunga dagar de här sista vill jag lova! Jag har tagit ledigt hela lovet, förutom fredagen den 7 januari då vi har en obligatorisk planeringsdag inför uppstarten.

I helgen hade jag lite fest här hemma, himla trevligt var det! Det var en härlig blandning av folk som blev väldigt lyckad tycker jag! Det var Marc och Suzana från min gamla klass, Marc känner ni till vid det här laget, men Suzana har inte kunnat vara med på tidigare sammankomster och vi har inte träffats på en hel evighet, så det var extra kul att träffa henne igen! Sen kom alla tre systrarna, också det extra kul eftersom vi aldrig varit ute tillsammans alla fyra tidigare. Och så var det Nicke, kompis till Marc, Sandra, kompis till Lizette och ytterligare en Sandra, Tinas kompis.

Tiden gick fort här hemma, lite väl fort kanske, för när vi skulle ha tag i taxi visade det sig vara omöjligt, så det slutade med att vi fick gå in till stan, och naturligtvis var det snö och blåst, men det gick bra. Målet var egentligen nya nattklubben Sliver, men då Compagniet var bra mycket närmare så fick det bli det ändå. Lagom blöta och kalla blev vi, men det var inga sura miner för det!
Vi hade himla skoj och höll ihop hela kvällen och jag, Jennie och Suzana tog lite nattamat efteråt, så jag var inte hemma förrän vid tretiden.


Fullt ös på Sandra, Liz och Jennie

Och så har det ju varit Lucia med, återkommer om detta efter kaffet! :)

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: