måndag 16 maj 2011

Party!

I fredags hade jag och tre kollegor samt vår ständige vikarie Simon ett litet... vi kan väl kalla det After Work hemma hos mig. Tanken var nog att det skulle bli utgång, men vi blev kvar här hemma till kvart i två, då jag förmodar att gästerna blev hemkörda (hörde åtminstone inget om vare sig utgång eller efterfest när de sa hej då haha), så det är väl ett gott betyg på festen?
Himla trevligt var det!

Alla bidrog med olika saker kan man säga, jag stod för chipsen, Carro hade med sig chilinötter, Marina kom med salta pinnar och litervis med vin, Maria hade med sig Sing star, cider och lakrits- mintu, och Simon med sin tequila utan tillbehör (tack å lov att jag inte drack av det!) som han även hade i ett stadigt grepp under armen när han begav sig hemåt.


Marina och Carro, Kyrkskolans Sing stars!


Maria och Simon

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: