måndag 9 februari 2009

Gangstar-party

I kväll har jag och Lizette varit på klädparty hos Linn. Det var mitt första Gangstar-party, men jag hade på känn att jag skulle gilla kläderna, eftersom Mirinda fick en jättefin Gangstar-kjol av Lizette i julklapp som hon har använt flitigt sen dess. Hon hade förresten den senast igår i kombinationen svart tröja och randiga grå-svarta tights.



I kväll blev det en blå klänning med cerisa sömmar och cerisa tights, lill-snäckan kommer bli så fin så! Annars har de lite tuffare kläder, mycket unisex, fast inte retro som Me and I, utan lite rockigare. Jag gillade det hur som helst och priserna var verkligen överkomliga, 169 kr för klänningen t ex.
Det var en trevlig kväll hos Linn, jättekul att träffa henne och hennes lilla familj och se hur de har det! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var vekligen jättetrevligt att träffa er också! Fanns en hel fint! Viggo fick alldeles för mycket :-) Ha det så bra!

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: