måndag 19 oktober 2009

På latsidan...

Jag ligger verkligen på latsidan när det kommer till att blogga för tillfället. Men jag har en känsla av att det kommer att ändras inom det närmaste. Jag ska nämligen hittar på något riktigt roligt till helgen, som jag ser fram emot jättemycket! Det blir en lyxig tjejhelg då jag och mina systrar ska skämma bort oss ordentligt. Det blir hotellvistelse i Malmö fredag till söndag, där vi ska vara modeller för en dag, hälften av oss ska se Ugglas revy (inte jag), vi ska festa, vi ska till Ladies Night, vi ska äta gott och (förhoppningsvis) får ett par nätters ostörd sömn (sen att det inte blir så många timmar är en annan femma). Fattar vad jag längtar! Så efter helgen kommer jag att ha en hel del att berätta!

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: