fredag 4 december 2009

Blöjfri!

Nu är lillskruttan blöjfri sedan exakt två veckor tillbaka. Det var då blöjorna tog slut och hon fick gå utan hemma, sedan drog vi in till stan, shoppade, fikade på kondis, och Mirinda gick på offentlig toalett utan problem och höll sig torr! På kvällen var det kalas och jag hade tagit med mig flera ombyten, men de behövde jag aldrig använda. Första veckan tror jag att det hände sammanlagt 3 "olyckor" och denna veckan inte en enda, varken hemma eller på dagis! Hon har verkligen varit jätteduktig, vi behöver inte ens påminna henne, hon sköter allt själv. Jag har ju trott att hon har varit mogen, eftersom hon inte har behövt blöja på natten på flera månader, men hon har verkligen älskat sina blöjor dagtid, så jag har befarat att detta skulle bli lite segdraget, men det kunde verkligen inte har gått smidigare. Skönt!


Nu älskar jag min potta i stället!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gammal är hon nu?

Anna sa...

Just det, glömde ju svara här, förlåt att det har dröjt :) Hon är 2 år och 9 månader.

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: