söndag 27 december 2009

Saknar snön!

Tänk att all den snön som fanns här nyss kunde försvinna så snabbt! Och vad grått och trist allt blev med ens... Vissa hävdar med bestämdhet att det kommer mer, snart. Det verkar ju inte så. Inte enligt min bästa vädersajt, den norska yr.no som blev bäst i test och som därmed kvalificerade sig till att bli min nya väderguru. Inte en flinga snö så långt ögat kan nå, dvs "langtidsvarsel" t o m 5 januari 2010.
"0 mm nedbør i døgnet" står det vareviga dag och det betyder zero snöflinga med andra ord. Jaja, man får väl vara glad och tacksam för den vita julen som vi trots allt fick. Och på sportlovet blir det snö, har min son lovat mig, för det är det alltid enligt honom. Sålänge får vi njuta av fina foton från när snön kom till stan.







Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: