måndag 4 augusti 2008

Välkommen hit!

Vad kul att du ville titta in hos mig på Solvändan! Det är mycket på gång i mitt liv just nu, är precis nyinflyttad i en bostadsrättslägenhet på Solvägen i Karlshamn. Själva fastigheten heter Solvändan, därav namnet på bloggen, tyckte det var riktigt vackert också för den delen.
I morgon börjar jag att skola in min 17-månaders lilltjej på dagis, det är tänkt att jag ska börja jobba i nästa vecka, min föräldraledighet börjar gå mot sitt slut, liksom även denna sommaren.
Jag har bestämt mig för att nyttja möjligheten att gå ned i tjänst denna tredje gång, vilket jag inte har gjort med de andra två. Nu är man smärtsamt medveten om att tiden då barnen är små verkligen rusar förbi, så denna gång vill jag försöka njuta av det lite extra. Jag ska därför vara ledig en dag i veckan, tror att det passar mig bäst, så nu är det långhelger som gäller framöver med ledig måndag, hoppas att det kommer att fungera bra för vår familj.

1 kommentar:

Malo sa...

Hoppas att det går bra för Mirinda på dagis. Tänka sig att du ska börja jobba, vad tiden gått fort.
Sköt om er! Vi kommer förbi någon kväll!!

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: