måndag 6 oktober 2008

Annett på radion

Min arbetskamrat Annett blev intervjuad i radio P4 i morse, vill ni lyssna? Klicka på länken och spola fram i sändningen till 18.40.

Hon ska nämligen vara med och utmana programledaren Tova i en kvartsmara (dryga milen) på nyårsafton, Sylvesterloppet i Olofström. Vi arbetskamrater får väl vara med och stötta henne (OBS! mentalt menar jag då). Men jag kan redan nu avslöja att soffpotatis (som hon väljer att utmåla sig själv som) är nog det sista vi skulle kalla henne, frågan är om jag vet någon människa som är mer aktiv än vad hon är, hon går ut med sina hundar varje dag, bara det är många gånger mer än vad jag gör. Sedan är hon barnledare i gymnastik och går ibland och gympa själv och ja, det är alltid full fart på Annett, hon gör av med mer energi när hon pratar än vad jag gör när jag cyklar. Och vilken soffpotatis skulle överhuvudtaget tänka tanken att springa en mil på nyårsaftons morgon? Eller frivilligt anmäla sig till en sådan här utmaning? You go girl, det kommer att gå hur bra som helst!

1 kommentar:

Ina sa...

Hej!
Per skrev att han fått ta del av vårt hus historia, är det Asarumsdalen han menar? Vi har två häften från två olika år där det står om huset.
Hur går det med ert hus, fortfarande inte så mycket bilder och jag är nyfiken!!;-)
Kram Ina

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: