fredag 24 oktober 2008

Skadeglädje

När jag har retat mig som mest på att elektrikern aldrig dyker upp, och att vi därför aldrig blir helt färdiga med renoveringen, har jag kunnat trösta mig genom att åka hem till Lizette. De har nämligen sysselsatt sig med att renovera köket de senaste månaderna. Lite skadeglad blir man ju när det ser ut på detta viset.





Men nu är de här bilderna snart ett minne blott, de börjar nämligen blir klara nu och kommer säkert hinna i kapp oss också och då kommer skadeglädjen bytas ut mot ren och skär avundsjuka. Jag kommer vara grön av avund när deras fina, stoooora lantliga kök är färdigt, det är bara till att inse. Men jag ser fram emot trevliga fika- och middagsstunder i det där köket! ;-)

2 kommentarer:

Liz sa...

hi hi, ja skadeglad kan man ju va, fast du nu är det nära middags och fikabjudning, :-)för visst ska du få det när och hur ofta du vill kära syster! (ska bara säga till kim innan så han kan inställa sig vid spisen ;-)) får se om du är grön av avund då...fast jag tycker då inte att du ska behöva va det!! du har ett HELT nytt och fräscht och ursnyggt hem! O jag är då rakt inte avis alls, nä då....! (;-)) men klart......vårt stoooora lantkök slår väl till viss del ert lilla mysiga....? hi hi I`m gonna be in love in our kitchen! hmm tror jag måste friska upp min engelska??? HA det gott Lovely!! Puss

Anna sa...

Låter bra det, piska på Kim lite nu, så att jag kan visa bilder på första fikastunden i det nya köket! :-) Pöss!

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: