måndag 6 oktober 2008

Intensiv vecka

Nu har min mest intensiva höstvecka inletts, jag har något inplanerat varje dag eller kväll.

Mån. Kommunfullmäktige kl 16.00
Tis. Bytaredag 18.00
Ons. Jobbmöte kl 18.30
Tor. Föreläsning om ADHD kl 18.00
Fre. Trivselkväll med jobbet kl 18.30
Lör. Storstädningsdag på Daggkåpan/Trädgårdsdag på Waldorf kl 10.00
Sön. Hmmm, kanske var jag ledig ändå på söndag?

I alla fall, bråda dagar råder, men nu ska jag försöka vara lite social i ett par timmar när syster-yster från Sölvesborg kommer och hälsa på snart. Tror att jag ska slänga ihop en äppelkaka.

Så här såg det ut efter förra KF som slutade tidigt, redan vid åtta, så vi hann med att ta en öl på hotellet efteråt, på uteserveringen. Det blir det nog inte tal om i kväll...


Tror minsann att det har smugit in ett par katter bland hermelinerna? Fast man behöver inte dela värderingar för att kunna ta en öl ihop, även om det blev ett par hrmm djupa politiska diskussioner, det är ju oundvikligt i det här sällskapet. Men inga var ovänner när vi gick därifrån :-)

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: