tisdag 20 januari 2009

Malin undrar

"Men hur ska det gå på torsdag?! Om du vill, så kan jag göra ett nyttigare alternativ istället för Lailas bak? För min del skulle jag inte behöva kakan men det är ju så gott.
Kämpa på!!"

Svar: Om jag vill?! Nej, gör dig inget extra besvär för min skull! :-D Nej, allvarligt talat, jag vägrar att bli en tråkmåns bara för att jag tänker gå ner i vikt, jag gör på mitt sätt. Jag tänker alltså inte tacka nej när det bjuds, däremot kanske jag nöjer mig med en (istället för fem). Det är ju där mitt problem ligger, jag överäter, är en riktig gourmand. Lite mer lagom av allt istället, så blir det nog bra! Och ibland "behöver" man faktiskt en kaka, så är det bara!
Vi ses på torsdag! Kram

2 kommentarer:

Malo sa...

Känner oxå väl till fenomenet att det är svårt att bara hålla sin till en när det finns 5 över. Kanske kroppen och hjärnan tror på "sista måltiden" he he. Jag började fundera på att göra smoothies med frukt och vaniljyoghurt men det överger jag nu!!!
Vi ses vid 18!

Anna sa...

Smoothies låter visst gott med... men det slår nog inte Leilas kakor :-D Ses imorgon då!

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: