måndag 8 juni 2009

Finbesök

I går var en väldigt tråkig dag, måste jag säga. Det tyckte alla i familjen. Per tjatade om att åka till Ikea, så han måste ju nästan har varit mest uttråkad. i vanliga fall är jag inte sen att nappa på det förslaget, men vi ska köpa möbler till vår nya uteplats på framsidan, som vi fick stensatt och inmurad förra helgen, och de möbler som vi har tittat ut fanns inte i Älmhult. Jo, det fanns stolar, men inget bord eller soffa, så då får vi ge oss till tåls. Visar bilder en annan dag.

Dagen i dag har varit allt annat än tråkig. Vi fick besök av först Lizette och barnen och senare på eftermiddagen kom hela la familia, som tydligen börjar känna sig lite rastlösa och gärna ville lämna hemmet ett par timmar. Fick kela lite med Kaili på hemmaplan alltså och hon verkade trivas borta, så nöjd och go.
Hon passade på, att fråga om jag och Lizette kunde tänka oss att bli hennes fadder respektive gudmor. Det kan man ju knappast tacka nej till, känner mig hedrad till tusen! Tack för förtroendet, ska försöka bli en riktigt bra fadder till den lilla sessan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är Ni faddrar resp gudmor till de andra barnen också?

Anna sa...

Ja, till storasyster Kiana, där är jag gudmor och Lizette och Tina faddrar.

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: