lördag 2 oktober 2010

Skördecafé

Helt orkeslös denna dag känns det som, tog ett par timmar att vakna till liv i soffan i morse, och mååånga koppar kaffe har det redan gått åt. Inte blev det bättre av att mitt munsår hade vuxit sig mastodontstort under natten och gör ont i hela huvudet, blä säger jag bara. Måste se om det finns något receptbelagt att få mot det, inget på apoteket har någonsin hjälpt mig och jag får det flera gånger per år, så jag lider verkligen av det.

Har varit en runda på Waldorfskolans skördecafé/trädgårdsdag/teateruppvisning/sångframträdande i dag. Jag bidrog med att handla en massa gott i vanlig ordning.
Inget trädgårdsarbete för min del alltså, men i morgon ska jag hjälpa Liz med deras städ av förskolan, får spara min energi till det haha.


Lizette fikar på äppelkaka


Mirinda och Wilmer busar ihop som vanligt


Malinas klass stod för teateruppvisningen, "St Michael och draken"


Malina spelade ängel

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: