lördag 23 oktober 2010

Ullared och the Pinks

I måndags tog jag och Liz en tripp till Ullared, Gekås var såklart målet. Nu var det några år sen jag var där, men detta måste varit den jobbigaste turen dit, åtminstone vad jag kan minnas. Inga köer varken in eller ut, men grymt mycket folk inne och rörigt och såklart trångt.
Nej, det lär dröja innan jag åker dit igen, troligtvis aldrig mer i oktober i alla fall. Jag lyckades göra av med en hel del pengar men jag vet inte riktigt om jag fyndade så mycket egentligen.
En del julklappar blev åtminstone inhandlade, det känns väldigt skönt!
Och så blev det en helt ny vinter-outfit för min egen del, den är jag också nöjd med.


Fynd från Gekås; jacka, mössa, vantar och väska (och strumpbyxor, men de syns ju inte hihi)

Sedan är ju en Ullaredsresa alltid en utflykt också och sex-sju timmars effektiv prattid i bilen med Liz, bara det gjorde ju resan värd, vi som aldrig pratar annars menar jag hihi.
Vi hann avhandla mycket, bl a diggade vi loss till Lizettes nyinköpta skiva:



Haha, tänk att vi kom ihåg typ alla texterna! Vi kom fram till att det var Jennies fel, hon fullkomligt hjärntvättade oss med deras låtar i mitten på 80-talet. Och jag har för mig att jag och Jennie hade paxat varsin av de söta bröderna, ja jisses nostalgi på hög nivå!
Lizette påstod att inköpet var till Malinas skivsamling, men jo tjenare, det tror vi ju mycket på ;)
Kan tänka mig att den går på högvarv nu Mörrum!

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: