fredag 3 april 2009

Berg flyttar in igen!

I kväll startar ett av mina favoritprogram igen, Berg flyttar in. Jag har gillat Carina sedan hennes tid i morgonpasset och hon är så bra som programledare. Hon kommer alltid sina gäster (eller i detta fallet är det ju egentligen hon som är gästen men ni vet vad jag menar) så nära på något vis, de öppnar upp sig, blir väldigt personliga och verkar visa sitt rätta jag, utan att det blir humorlöst, det gillar jag.
Jag brukar alltid hitta likheter hos människor och just Carina påminner mycket om min vän Malin. Hade Malin varit programledare hade hon fnittrat precis lika mycket och hittat på lika mycket galna upptåg, det är jag säker på :-).

Missade du förra säsongen, hittar du några olika klipp här.

I kväll flyttar hon hem till Pernilla Wahlgren, det ska bli extra kul, det känns ju nästan som att man känner henne nu när man läser hennes blogg dagligen :-D.

2 kommentarer:

Malo sa...

Oj, tack! Blir riktigt rörd, vilken komplimang. Jag gillar oxå Carina Berg, hon har härlig humör men har en allvarlig sida oxå.

Ha en skön helg ute i vårsolen!
kram kram

Anna sa...

Tur att du med gillar henne, så att du tog det som den komplimang det var tänkt :-) Kram

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: