torsdag 23 april 2009

Musik passande en tjejfest

Nej, som jag trodde blev det inte mycket gjort i dag, jag lär springa runt som en tosing i stan på lördag och handla allt till festen inklusive alkohol inklusive outfit, men det är ju inte helt olikt mig, skjuta upp allt till sista minuten *suck*.

Jag har beställt en skiva till festen, som kom i dag med posten, så där hann jag ju med i alla fall. Det var Sahara Hotnights "Sparks", en annorlunda cover-platta med tio av bandets egna favvo-låtar. Jag tyckte att den kanske kunde passa bra på en tjejfest? Vi får hoppas att jag inte är den enda som diggar dessa übercoola girlsen!



Sedan har Liz lånat en skiva som heter just "Tjejfest" med den perfekta mixen för partysugna tjejer! Kan ju knappast bli bättre!

Per sa i dag att han skulle kanske hinna med besök både hos Kim och Peter på lördag, men i nästa andetag; "Men jag kör nog från Peters vid nio-tiden..."
Men shit my god, vad ska det krävas för att få honom att hålla sig hemifrån några timmar en lördagskväll?! Jag vet att han är kvällstrött, men kommer han hit före elva, lär han inte få någon sömn ändå...

3 kommentarer:

Malo sa...

Hur dags vill du att vi "brudar" dyker upp?!

Moosan sa...

Den där skivan låter kalas tycker jag! :-)...jag vill med ju!!...men så är det,man kan ju inte få allt här i livet :-(
puss o kram

Anna sa...

Malin: Vid sextiden tänkte jag! Kom inte hungrig, tänkte bara bjuda på lite tilltugg så att ni vet. Ses i morgon!

Jennie: Jag vet att du vill... Jag vill ju med att du kommer så klart... Men det kommer säkert fler chanser!
Puss!

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: