söndag 19 april 2009

Hemkommen

Då var vi hemma från kalaset. Kaffe och mängder av Marängswiss har åtnjutits. En favorit, det var jag som tipsade henne att bjuda på detta, men nu ångrar jag mig att jag inte tipsade om något som inte är min favoritefterrätt som... ja som vadå? Vad kan ett kakmonster och fikoman tänkas inte tycka om? Brylépudding kanske? Ja, Jennie nästa kalas tycker jag abslolut att ni ska bjuda på brylépudding!

Så här såg födelsedagsbarnet ut dagen till ära. Jag tycker att hon har världens finaste gravidmage, så stor och alldeles rund, som en boll!



Fick en liten deja vù och det här var nog anlednigen:



Så här såg hon nämligen ut för exakt två år sedan. Det är ju inte en elefantgraviditet vi talar om, utan det är ju så att hon är beräknad bara en dag efter Dantes födelsedag, så Jennie, det är bäst att du kniper igen om du ska bespara Dante en massa terapipengar för att han inte ens fick en egen födelsedag, jag menar mellanbarn och allt som han blir! :D

3 kommentarer:

Moosan sa...

Nähä hörru!!! Plåga mig bara..2 bilder på samma gång!!...
Men tack för magkomplimang,goe du!♥...knipa säger du..vad sägs om trycka ut innan istället,så kan vi ju ha kalas och fira bebis på en och samma gång istället..så blir det inte lika mycket fika...smart va? ;-)...
Tack för idag!
kram o puss

Anna sa...

2 fin-fina bilder var det ju!

Ja, eller några dagar innan, fine, vi längtar ju alla nu efter att snusa bebis :-)

...Kalas och fira bebis på samma gång, vänta lite här nu, du har ju inte förstått någonting - som Dantes äldste moster så KRÄVER jag härmed en egen dag för Dantes två-årskalas - därmed basta! :-)

Tack själv för god fika!
Ha en fortsatt fin födelsedag, väntar på en recension av filmen!
PoK

Moosan sa...

Oj då..bäst att lyssna på storasyster o äldste moster då! ;-)..självklart 2 kalas *harkel*..mera fika åt folket :-)!!

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: