lördag 6 mars 2010

Andra chansen

Jag har räknat ut att båda mina favoriter kan gå vidare i kväll och så här ska det gå till:

Pain of Salvation mot Pernilla Wahlgren: här bara måste Pain of Salvation vinna, den är typ 1000 gånger bättre ju!
Pauline mot Crucified Barbara: Crucified Barbara vinner hoppas jag, utan att ens ha hört Paulines låt.
Kalle & Orsa Spelmän möter Neo: Likadant här, har inte hört spelmännens låt, men Neo tar ju hem det.
Alcazar mot Jessica: Alcazar vinner lätt som en plätt!

Och då blir det en andra omgång som ser ut såhär:
Pain Of Salvation mot Crucified Barbara (tyvärr) och då måste tjejerna ta hem det.
Neo mot Alcazar och här vinner Alcazar. Så. Klart!

Vidare till final: Crucified Barbara och Alcazar!

2 kommentarer:

Malo sa...

Det hade varit toppen, om dom du räknat fram hade gått vidare, de var absolut bäst enligt mitt tycke oxå. Men så tyckte tydligen inte resten av sverige... synd!!

JENNY sa...

Jag tyckte med HEEELT annorlunda, blev skitförvånad för det skrällde ju både från höger & vänster!!!
Jag tittade djuuuupt ner i vinglaset istället, för jag tyckte det va mer spännande än de 2 bidragen som gick vidare:-) Kramis

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: