söndag 14 mars 2010

Dagen efter

Ja, fullt ös var det i går kväll, jag höll vad jag hade lovat där. Det var en riktigt rolig fest och alla tjejerna var på sitt bästa partyhumör, det enda tråkiga var att tiden gick så fort och så var det plötsligt att dags att åka hem, lite snopet. Så det blev ingen utgång, och det är ju ett gott betyg på en fest. Jennifer var bästa värdinnan, försåg oss med god bål, massor av snacks och bra musik att dansa till. När Lizette blev trött och ville hem, ordnade hon till och med skjuts till henne (taxin hade 1,5 timmes väntetid klockan tolv, dåligt!). Jag och Jennie dividerade lite om vi skulle ut en sväng, men kom fram till att det blev för sent och att det var skönt att få komma hem, så vi flirtade lite med Lizettes skjuts, Jennifers man Jens, som tog en paus från sitt lan för att skjutsa runt oss tvärs över hela kommunen, det var verkligen snällt av honom!

Det bästa av allt, ingen baksmälla idag, sov till klockan tio och så var det bra. Detta trots att det snurrade bra i skallen när jag kom hem, det brukar ju inte båda gott, men jag mår super i dag, så skönt!

Melodifestivalen blev ju lyckad, mina topp fem kom ju etta, tvåa, trea, fyra och sexa, så jag är ju klart nöjd. Anna är en värdig vinnare, låten är jättefin och jag gillar hennes röst och utstrålning väldigt mycket. Men hur det ska gå i den stora kan man inte sia om förrän man har hört övriga länders låtar, hoppas att det inte är så många andra ballader, så ska det nog gå bra.

1 kommentar:

Malo sa...

Härligt att du hade skoj, och det gör ju inte saken sämre när man inte är bakis dagen efter!!
kram

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: