måndag 29 mars 2010

Matklubben

Jag är medlem i en sån superbra matsajt på nätet, matklubben. Medlemsskapet är gratis, man går bara in och regga sig, sedan har man fri tillgång till alla andra medlemmars tiotusentals recept (man kan även dela med sig av sina egna favoriter), det är bara att skriva in ett sökord, så få du garanterat flera sidor med inspiration! Sedan kan du kategorisera recepten hur du själv vill i den egna cyber-kokboken, så vet du alltid var du har dem.
Jag har hunnit testa flertalet recept och hittat många nya favoriter och även en del bortglömda godingar. Många medlemmar betygsätter rätterna, så man kan köra lite "safe" och gå på de populäraste recepten. Jag kan fullständigt förlora mig på denna sidan, bara sitta och klicka mig vidare och spara ner det ena smarriga receptet efter det andra. Super, verkligen!

1 kommentar:

Tina sa...

Jag är med medlem där :D den sidan är helt enkelt perfekt!

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: