lördag 13 mars 2010

Lördag

Jag lovade att återkomma med mitt drömscenario när det gäller melodifestivalen i kväll, och vad ska man säga? Det är så många söta pojkar i finalen så jag är nöjd haha. Det finns flera riktigt bra låtar, måste jag säga, det kan gå precis hur som helst. I bottenfältet ligger fem låtar enligt mig; Pernilla Wahlgrens, Jöbacks, Olas, Timoteijs och Jessica Anderssons. Övriga fem är riktigt bra, vem som helst av dem kan vinna tycka jag. Darin har den starkaste låten, Saades låt blir man riktigt glad av och Annas låt berör allra mest. Enligt ungarna på jobbet blir det antingen Eric Saade eller Timoteij som tar hem det, de brukar inte vara helt fel ute, antagligen för att det är väl mest barn som röstar.

Men hur som helst kommer det blir den bästa finalen ever eftersom jag då befinner mig på en MEGA-TJEJFEST i Svängsta och kommer att skråla och heja tillsammans med cirka 25 andra tjejer, det kommer bli fullt ös vill jag lova!

Och till sist vill jag bara tillägga att det finns ändå ingen som slår min favorit sedan första programmet, nämligen Dolph. Ser allra mest fram emot hur han ska kunna toppa detta i kväll?

4 kommentarer:

Liz sa...

ÖJJJ! :( ja jag hoppas då att Timotej eller Eric tar hem det! :-) haha ska bli kul ikväll! Så olika favoriter! hehe och du...Blt reportern eller vad han nu är på nöjet i alla fall....tror på TIMOTEJ!!!!!! Och han är äldre än 5år....hehe Tina och Sandra R tycker oxå tjejerna! så det så! hmpf!!

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna sa...

Mina skolbarn är också äldre än fem år ;)
Smaken är som baken. Låten börjar bra, men sen tar refrängen ner det radikalt.

Liz sa...

Ja fast vi är äldre än dom med! ;-) Vi är ju nästan gamla vi som gillar den hehe

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: