torsdag 15 juli 2010

Å-bron med tjejerna!

I går kväll hade jag en underbar afton på Å-bron. Jag mötte upp Liz och Tina vid sjutiden och sen kom även Tinas kompis Sandra och vi försökte välja bland alla delikata rätterna på menyn, det var inte det lättaste. Till slut blev det en räkmacka de lux för min del, men jag ångrade mig såklart när maten kom in och jag fick en smakbit av Tinas vegetariska pizza, den var riktigt god, med grillade grönsaker, valnötter, ruccola och honung, mums...
Tog ett par mango/hibiscus-cider till maten, de satt som en smäck i kvällssolen!



Efter maten flyttade vi in i tältet, fick ett bord precis framför trubaduren och efter en stund kom även Jennie och gjorde oss sällskap.



Det var härlig stämning och en mycket trevlig kväll. Jag tog cykeln hem till stugan vid halv tolv-tolv, Tina stack också då, hon skulle upp tidigt och jobba, medan Jennie och Lizette stannade till efter stängning.

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: