torsdag 22 juli 2010

Onsdagskväll med Europe!

Jag hade en toppenkväll i går, alldeles, alldeles underbart var det... Det enda negativa var att tiden gick alldeles för snabbt, som det ju alltid gör när man har skoj.

Jennie och Liz kom till Sommarstaden kl 17, vi hann dricka ett par öl innan vi drog in till torget när de öppnade. Där var det rätt dött vi den tiden, men vi började med att åka några varv i Pariserhjulet, sen var vi i perfekt stämning för att inta några bra platser i ett öltält.


Lizette var lite rädd, men det syns inta alls på bilden eller hur? Hahaha

Vi lyckades få ett riktigt bra bord, med utsikt över scenen. Sandra kom och gjorde oss sällskap.



Vi satt kvar under tiden förbanden spelade, men en kvart innan Europe skulle gå på, gick jag och Jennie fram för att kunna se på lite närmare håll. Vi lyckades utan svårigheter komma väldigt långt fram, jag hade bara ett par huvuden framför mig. Naturligtvis hade jag kameran med mig och lyckades få många bra bilder, wieee!
Konserten var grymt bra, vilket ös, viken energi, vilken spelglädje!







De sista låtarna tillbringade vi vid vårt bord igen och där var också stämningen på topp! Vakterna hade fullt upp med att ta ner alla som stod på bänkarna och diggade.



Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: