lördag 16 maj 2009

Eurovision tonight

I kväll frångår jag mina patriotiska principer och hejar på Norge. Främst p g a att jag inte gillar det svenska bidraget alls, och så är ju Norges bidrag det klart bästa! Annars gillar jag Finland, Danmark och Island också, så i kväll är jag skandinav snarare än svensk! Utanför våra gränser fanns det inte mycket att hämta enligt mig, jo Turkiet då, den är också bra. Och Azerbaijan med svenske Arash är tio gånger bättre än Sverige. Den kommer jag också att heja lite på, då kanske jag inte känner mig som värsta sortens landsförrädare trots allt?

2 kommentarer:

Patrik Högberg sa...

Den var ju superbra, det är såhär jag tycker melodifestivalen ska vara, nya artister som gör en "smash-hit". Vilken fantastisk framtid han kommer få. All lycka till Norge...

Anna sa...

Just preciiis! :-)

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: