lördag 9 maj 2009

Kalasat

Nu har vi varit på Dantes 2-årskalas. Han fyller egentligen på fredag, men de gjorde nog rätt i att ta det denna helgen, eftersom den nya lill-stjärnan har beräknad ankomst på lördag. Så nu kan lill*n komma när som helst (utom på fredag då, Dante kan gott få ha sin födelsedag i fred), spännande!

Det bjöds på god mat som vanligt, pastasallad med tonfisk och så den sötaste tårtan jag sett, en Iggle Piggle-tårta som Jennie hade beställt på Ritz i Sölvesborg, den konditorn måste vara en riktig konstnär, hon är hur duktig som helst på tårtor, Kiana vann ju en jättefin prinsesstårta när hon fyllde år och nu gick Jennie bara in med en bild på Iggle Piggle så fixade hon det som ingenting! Glömde kameran, verkligen inte likt mig, så irriterande. Men jag kanske "snor" några bilder från Jennie eller Liz sen, så att jag kan visa er det fina konsverket.

Nu ropar Mirinda: "Mamma! Lördagsgodis!"

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: