lördag 2 maj 2009

Fånga dagen

Apropå att ta det som det kommer, en dag i taget, så har jag köpt mitt första väggord. Eller ja, det lär nog inte bli fler, jag tycker det kan vara rätt effektfullt med något väggord på ett passande ställe, men jag vill inte "klottra ner" hela hemmet. Men just detta har jag varit sugen på länge och nu har jag gjort slag i saken och inhandlat det och t o m fått upp det på väggen.
Tyckte det gjorde sig bra ovanför ytterdörren, som en liten påminnelse eller uppmaning innan man går hemifrån.





3 kommentarer:

Anonym sa...

blev verkligen skitbra tycker jag! Snyggt! Puss lillsyster

Anonym sa...

Liz asså ;-)

Lisa sa...

Mycket snyggt, precis lagom å inte "på attack" :P
Själv bojkottar jag väggord just nu eftersom ALLA har det! :P

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: