torsdag 26 mars 2009

Kappa

I vintras var det kärlek vid första ögonkastet när jag fick syn på en jättefin kappa i Haléns-katalogen hos Jennie. Både hon och Lizette hade samma reaktion när de såg den "Åh,vad fin, den vill jag haaaaa!" Sedan blev det så att det var bara jag som beställde den till slut och faktum är att jag har aldrig fått så mycket beröm för en jacka tidigare och jag har verkligen trivts i den. Nu vill jag ha en vårkappa också och har hittat en fin på Haléns även denna gång. Fast den påminner kanske lite för mycket om vinterkappan, men fin är den likväl... Får se om det blir något köp, kanske om det dimper ned rätt slags rabattkupong i brevlådan, den var rätt dyr, över tusen kronor...






Vinterkappan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte annat än att hålla med, vinterkappan är verkligen skitsnygg! :D
Å vårkappan med för den delen. :)

Anna sa...

Tack! :-)
Är riktigt sugen på den kappan...

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: