lördag 28 mars 2009

Redo för fest



Så här blev det. Inte vet jag vad man har på sig när man ska ut nuförtiden och allt i affärerna kändes så somrigt, så det var inte lätt att hitta något. Men till slut blev det kjol från Rågårds (peppercorn), top och strumpbyxor från Lindex.

Maken är inte glad alls, det är sällan vi blir bjudna på fest och det händer aldrig att vi gör något sådant här tillsammans, men det får nog bli ändring på det. Mer party åt makarna! Jag kommer nog att känna mig lite övergiven i kväll, det är ju parfest. Men snällt av honom att låta mig gå, så jag får försöka att ha skoj ändå!

Förresten, helt otroligt att jag fick visa legg idag på systemet igen, trots att jag hade både man och barn med mig! "Nämen oj" sa damen i kassan när hon hade kollat in årgången.

3 kommentarer:

Moosan sa...

Gud,vad snygg du är syrran!!!
Ha det så trevligt,så kanske vi syns på skrynkeldiscot ikväll! ;-)
kram

Malo sa...

Vad fin du blev i håret! Härligt med nya klädinköp! Hoppas du hade det skoj på festen, skallebank idag?
Kram kram

Anna sa...

Tack, vad söta ni är!

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: