söndag 15 mars 2009

Lite bilder från igår

Den där laxen igår kostade mig det där kilot jag hade gått ner i veckan, inte klokt ju! Men gott var det, men det får inte blir för ofta, risken för överätning är gigantisk. Efterrätten gjorde ju sitt till med, kladdkaka, blev ju ett par bitar av den med, så onödigt, men sen orkade jag knappt något godis alls till melodifestivalen.


Kladdkakan

Alla systrarna var samlade igår, det blev det vanliga tjattret medan kusinerna lekte så fint. Mirinda fick paket igen, hon tror säkert att det ska vara så här nu, paket varje helg, hon som är tillräckligt bortskämd den lilla skruttan!




En Sia-burk, en mössa och en kjol. Fin-fina grejer!

Och så fick jag en present med! Gulliga systern kunde inte låta bli att köpa när hon fick syn på den!


Min uggle-musmatta som jag varit på jakt efter!


Systern själv, räknas väl som höggravid nu? Drygt två månader kvar nu.

Nu är det snart kalas igen, Olof fyllde ju två år igår, så nu är det hög tid att kasta mig in i duschen.
Per får stanna hemma, han vaknade med 39 graders feber, illamående och allmänt dassig. Jag trodde vi hade fått vår beskärda del av sjukdom i den här familjen nu, men det verkar ju inte så då.

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: