söndag 15 mars 2009

Ugglan has left the building

Ja, nu är han hemma igen i Stockholm, Magnus Uggla, sedan ett par dagar och inte en ens en hårlock lyckades jag skymta av honom, trots att han befann sig i stan i hela tre veckor. Hos Malin kom han inspringandes en dag på jobbet och Lizette och Tina såg honom på Harrys.
Han outade på bloggen att han skulle till "stans enda indiska restaurang" en kväll och jag var på vippen att sätta mig på cykeln och lite oförhappandes råka hamna just utanför Tikka House, men jag fegade ur.
Han trivdes nog rätt bra ändå i Karlshamn, med tanke på vad han skrev i ett av sina senaste inlägg, undrar vem som saknar vem egentligen?

Magnus Ugglas blogg 14 mars 2009:

"Man saknar inte kon...
Jag skrev härom dagen att när man bor länge på ett och samma ställe så börjar man känna varandra. Det blev mer och mer tydligt där i Karlshamn.
Jag bodde in mig. Gick till slut runt som en infödd utan att någon höjde på ögonbrynen.
I början av vistelsen tyckte folk att det var roligt med en kändis. Dom gick man ur huse och det var ett ständigt autografskrivande plus att jag garanterat finns med på bild i samtliga invånares mobiltelefoner. Men till slut blev jag vardagsmat. Ingen brydde sig.
Det var nog bra att jag åkte hem. Så att dom får sakna mig lite."

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: