söndag 8 mars 2009

Lördagens lilla kalas

Det blev tyvärr inget besök av kära syster från Sölvesborg, då hela la familia har drabbats av värsta sortens magsjuka, fy, stackars, stackars dem!
Malin, Hanna och barnen kom i alla fall och förgyllde vår lördag. Alltid lika trevligt att träffas! Jag bjöd på crepes (pannkakor till barnen) och till kaffet fick man göra sin egen marrängswiss. Och så lite choklad, lakritssnören och klubbor på toppen av det!


Mirinda och Olof, som också fyller två nästa helg.


Storasyster Agnes


Mirinda fick så fina kläder från "Villervalla" i present.

1 kommentar:

Moosan sa...

Och jag kan säga..att jag hade MYCKET hellre varit där än i denna kräkskiten ;-)..jag som hade sett fram emot det så!
Nästa helg får vi hålla oss friska allihopa!!!
Söta bilder på söta barn!..Jisses Agnes är mamma upp i dan och Olof pappa :-)
kram

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: