lördag 25 juli 2009

Ballerina choko



Jag har varit skeptisk mot nyheten Ballerina choko och har därför dissat den helt, fast jag har sett den i affären ett bra tag nu. Jag älskar ju choklad, men jag brukar bli besviken på denna typ av varor, det blir bara för mycket. Likadant är det med chokladglass, det är sällan jag har hittat någon som fallit mig i smaken där. Ungarna bjöds i alla fall på Ballerina choko hos Jennie i torsdags och då kunde jag inte låta bli att provsmaka och gissa om jag blev förvånad, den var ju supergod! Kexen hade mycket chokladsmak, men på ett bra sätt, nästan lite bränd i smaken och var väldigt spröda. Och chokladfyllningen i mitten fick absolut godkänt också. Det enda som fick godkänt hos Mirinda, som lämnade kvar ringarna, men slickade i sig fyllningen.
För mig blir detta en ny favoritkaka bland köpekakorna, helt klart!

Visste ni att varje sekund äter i snitt sex personer ett Ballerinakex?

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: