måndag 13 juli 2009

Update till Per

I går kväll kom alltså mannen hem efter 9 dagar hemifrån, han läste igenom min blogg innan han gick och la sig, han skulle se vad vi hade haft för oss medan han var iväg.

Jag kan ju ge honom en summering här, tänkte jag, varför inte i siffror:

Medan Per var iväg har jag:

...varit på 1 kalas
...blivit bjudna på fika hos 5 personer
...besökt 1 skärgårdsidyll
...besökt 1 badland
...sett 7 filmer
...läst 1 deckare
...sett 13 avsnitt av Grey's Anatomy
...blivit bjuden på middag 3 gånger
...ätit på restaurang 2 gånger
...haft 1 syster på pyjamasparty 3 kvällar
...bjudit alla 3 systrarna på fika 1 gång

En rätt så angenäm vecka, tycker jag själv, slår nästan en yoga-retreat eller?


Det vankas fika på farmors balkong.


Farmor herself


Dante och Mirinda inviger det nya barnmöblemanget med god fika


Det blev ett kärt återseende


Hon var snabb med att påminna pappa att han hade lovat henne godis i telefonen.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja du har ju inte varit sysslolös i alla fall! :-)
Fint kort på barnen hos farmor!
P&K Liz

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: