måndag 20 juli 2009

Några bilder från kalaset

Det var inte bara kvällen som var trevlig i lördags, hela dagen med kalas och allt var väldigt najs faktiskt. Första gästerna kom vid ett-tiden, det var fastrarna (alla tre faktiskt!) och farmor och en kusin som kom tillsammans. Himla skoj, eftersom det var deras första besök hos oss på Solvägen, kul att de kunde komma alla tre!


Denna bilden är faktistk fantastiskt rolig, det syns att de alla verkligen älskar att vara med på bild, sickna linslusar!


Malin och Hanna kom också (såklart, närmast sörjande heter det ju :D).


Mirinda och Wilmer var väldigt matchande.


Lille Dante blev så ledsen sen, när han inte fick ta vagnen med sig hem.


Åke var den enda förutom systrarna som nappade på erbjudandet om förfesten. Men visst hade vi skoj?

Fick så mycket fint också, tack alla! Kanske kan visa er lite av det i morgon?

2 kommentarer:

Moosan sa...

ha,ha (igen),men nu visade jag bilderna för Dante..när vi kom till den på "småstjärnorna" och jag fråga vilka det är svarar han:
Mirinda och på den andra bilden...Mirinda,så pekar jag igen..då heter det:
Mirinda (bild nr1) och STOOOR Mirinda på bild 2..ha,ha

Emmelie sa...

Haha ja Malte är ju väldigt lik Lina och jag tycker Lina e lik pappa så det blir ju ganska logiskt! :-))
Hoppas du hade en fin födelsedag!

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: