torsdag 23 juli 2009

Som utlovat

...fast ett par dagar för sent kommer nu några bilder på fina presenter.


Av systrarna hade jag ju redan fått revy-besöket och så fick jag detta fina blomsterarrangemang, passade jättefint till vår framsida.


Av farmor fick jag också blommor och de satte jag i denna balkonglådan, som jag köpte på Indiska i måndags.


Så här ser den ut nerifrån gräsmattan.


Av Carina och Marie (två av mina fastrar) fick jag dessa fina ljushållare som jag hade önskat mig, finns att köpa på cottolin här i stan.


Av Hanna och Malin fick jag en jättefin vas, har haft span på den, men varken vetat vilken färg jag skulle välja eller vart jag skulle ha den, men nu valde ju de åt mig och när man väl har en sådan här i sina ägor, så gör man sig plats helt enkelt :-)


Av Anna och Mats fick jag också fina blommor, den mörka heter chokladblomma och luktar faktiskt choklad! Passar ju mig alldeles utmärkt!


Av Åke och Lena fick jag en vacker liten Buddha (heter det väl trots att just denna faktiskt är en kvinna?) som har laddats med massvis av positiv energi av äkta munkar!

Och av min andra faster Annika, fick jag massa godsaker; nymalet kaffe, nougat och chokladpraliner med apelsinsmak, yummie!

2 kommentarer:

Moosan sa...

Förstår att det inte finns nån bild på presenten från faster Annika..din GOTTEGRIS!! :-D

Anna sa...

Haha, jag har faktiskt kvar av alltsammans!

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: