måndag 20 juli 2009

Födelsedagen

Jag överlevde helgen och kan numera titulera mig trettiofemåring. Fast i lördags var vi som fnittriga fjortisar, milt sagt. Men vad skoj vi hade! Har inte skrattat så mycket på år och dar. Ingen baksmälla att tala om heller, var ju inte hemma förrän vid tretiden på natten, vaknade först på morgonen, gick på toa och kände mig... inte så bra, men sedan slumrade jag vidare och masade mig upp vid middagstid och mådde faktiskt hyfsat bra. Och lördagskvällen var helt klart värd en bortslösad förmiddag. Och den behöver jag ju inte orda så mycket mer om, eftersom min älskade syster varit så snäll och gett en väldigt utförlig och detaljerad beskrivning av mina förehavanden den aktuella kvällen på hennes blogg (märk väl att jag inte länkar till den), hrmm. Nåja, jag bjuder på det. Men kameran stannar hemma nästa gång, hör du det Jennie? :D

I dag blev jag väckt (ja, man låtsades ju så snällt) av barnen och maken. De stora barnen har verkligen anammat det här med återvinning, för de hade letat i sina gömmor och hittat en massa fina slöjdalster att ge bort till sin mor på hennes dag hihi.

Jag har bestämt att vi ska fira min 35-årsdag på ett speciellt sätt, men det är lite hemligt än så länge. Det ska dock inte barnen vara med på, så Pers present till mig i dag var en heldag med familjen i Kristianstad, shopping, lunch och kondisfika, så han tog ledigt hela dagen. Vi hade en jättemysig dag, strosade runt, shoppade lite på Åhléns och Indiska, annars tittade vi mest. Åt god lunch på Kimpo och tog en kaffe och prinsessbakelse på torget i gassande solsken, så gott!

2 kommentarer:

Moosan sa...

HA;HA;HA!!
Men vilken härlig present du fick dagen till ära..att Per hade tagit ledigt och tänkt ut detta..tummen upp till honom,jag är impad!
Nästa år ska du få en extra stor förstoring på ett kort från Östersjö..gissa vilket :-D

Sara sa...

Jäkligt skoj hade vi på östersjö :D

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: